S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NAJPREDÁVANEJŠI


» Doprava a platba
Doprava a platba

1. Cena dopravy

2. Doprava zdarma

3. DPD

4. Osobný odber

5. Expedicia tovaru

6. Ako riešiť problémy s doručením

7. Ako postupovať v prípade poškodenej zásielky

8. Možnosti platby

INFORMÁCIE O DOPRAVE

Cena dopravy

Cena dopravy pre zásielky zaslané prostredníctvom doručovateľskej služby DPD je 5 EUR s DPH. Cena dopravy pre zásielky zaslané prostredníctvom doručovateľskej služby Slovenská Pošta je 5 EUR s DPH. Na dobierku zasielame bez príplatku.

Doprava zdarma

Ak objednáte tovar v minimálnej hodnote 250 EUR s DPH, máte dopravu úplne zdarma.

DPD

DPD ponúka prepravu balíkov do váhy 50 kg. Rozvoz tovaru prebieha každý všedný deň od 8:00 do 18:00. V deň doručenia Vás bude kuriér informovať pomocou SMS správy o približnom čase doručenia (s 3 hodinovým rozmedzím). Ak by sa Vám doručenie v daný deň nehodilo, môžete ho posunúť podľa pokynov v SMS až o 3 pracovné dni.

Náš TIP :

Priebeh doručovania balíka môžete sledovať online na stránkach DPD http://www.dpd.com/tracking_cz/(lang)/cz

 

Osobný odber

Môžete tiež využiť osobného odberu priamo z nášho výdajného skladu. Nájdete nás na adrese Hrnčířská 765, Česká Lípa, 470 01. Platiť môžete v hotovosti alebo prevodom na bankový účet. Osobný odber Vás samozrejme nič nestojí.

Kedy bude tovar expedovaný?

Pokiaľ máme tovar skladom, odosielame objednávky v najkratšom možnom termíne. U objednávok prijatých do 16:00 odošleme tovar väčšinou ešte v deň objednania. U objednávok prijatých po 16:00 expedujeme väčšinou nasledujúci pracovný deň.

Problémy s doručením a ako ich riešiť?

Ak Vám zásielka nebola doručená včas alebo sa vyskytol akýkoľvek iný problém, neváhajte a obráťte sa na nás čo najskôr, aby sme vzniknutú situáciu mohli riešiť.

Ako postupovať v prípade poškodenia zásielky?

Ak Vám kuriér alebo poštár priniesol viditeľne poškodenú zásielku, môžete požadovať, aby bol stav zásielky vo Vašej prítomnosti preverený. Ak je poškodený aj obsah zásielky, požadujte zapísanie tejto informácie do denníka a zásielku nepreberajte. Ideálne si urobte ešte vlastnú fotodokumentáciu poškodeného balíka.

Ak bol obal neporušený, zásielku ste prevzali a po jej otvorení zistili, že je jej obsah poškodený, informujte o tejto skutočnosti okamžite prepravca a požadujte spísanie reklamácie.

Viac informácií o reklamáciách:

http://public.dpd.cz/ocm/

So vzniknutými problémami vám radi poradíme na čísle 602 658 319.

Možnosti platby

Dobierkou

Jedná sa o najjednoduchší, najrýchlejší a najbezpečnejší spôsob platby. Tovar zaplatíte priamo dopravcovi pri prevzatí tovaru.

Prevodom

Tovar zaplatíte vopred na náš účet u FIO banky. Dodanie tovaru sa v tomto prípade môže predĺžiť o čas potrebný ke spracovanie platby. Stálym a veľkoobchodným zákazníkom s podpísanou zmluvou ponúkame možnosť platby na faktúru s dohodnutou splatnosťou.

V hotovosti

Platba v hotovosti pri osobnom vyzdvihnutí tovaru na našom výdajnom sklade v České Lípě.